FRANCZYZA

Myślisz o Franczyzie w gastronomii? Chciałbyś prowadzić własną restaurację?
Nasz pomysł jest właśnie dla Ciebie! Sięgnij po sprawdzone rozwiązania!




King Rooster to Twoje nowe miejsce z burgerami z kurczakiem oraz chrupiącymi kawałkami kurczaka również w wersji roślinnej. Prezentujemy nowatorskie podejście do burgerów wśród których spotkacie zarówno klasyki w odświeżonych wersjach jak i odważne nowe kompozycje. Naszym sekretem jest autorska marynata, w której marynujemy wszystkie kawałki oraz nasza panierka, której używamy do ręcznego panierowania. Jako pierwsi w Polsce oferujemy w 100% roślinne stripsy i burgery do złudzenia przypominające kurczaka. Do każdego dania możesz dobrać dodatkowo 1 z 14 unikalnych sosów. Niezależnie czy zamówisz wersję roślinną czy mięsną gwarantujemy 100% satysfakcji. King Rooster: zanim skończysz jeść już myślisz kiedy zamówisz po raz kolejny. 

Informacje dla Franczyzobiorcy

Podstawowe wymagania sieci:

  • Minimalna liczba mieszkańców – 30 tys.
  • Wymagana powierzchnia lokalu to 60-90 m2, 
  • Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

  • Działanie pod znakiem towarowym King Rooster oraz pełnym know how.
  • Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji lokalu oraz przy negocjacjach umów najmu.
  • Wsparcie w wykonaniu aranżacji lokalu King Rooster. 
  • Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
  • Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
  • Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci m.in. takich jak: panierka, marynata, sosy, bułki, wegańskie zamienniki kurczaka itd.
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem lokalu oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
  • Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
  • Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.
  • Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości produktów oraz napojów niezbędnych do funkcjonowania lokalu wraz z rabatami sieci.
  • Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
  • Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push'e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
  • Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
  • Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
  • Bieżącą obsługę przez przypisanego opiekuna.

Przewidywana kwota inwestycji:

  • Kwota inwestycji ok 90 tys. zł netto (wyposażenie kuchni, akcesoria, remont, wystrój i adaptacja sali konsumpcyjnej, oznakowanie zewnętrzne). 

Dodatkowo:

  • Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 3 tys. zł netto.
  • Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna.  Podaną kwotę inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii. Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. 3 miesięcy). 
  • W przypadku osób/firm ubiegających się od dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków.
  • Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej. Wstępna koncepcja technologii pozwoli Franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.
  • Jednorazowa opłata wstępna: 1 tys. zł netto (Księga Standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu).
  • Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 245 zł netto (system sprzedaży POS,  terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.).
  • Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto + stała ustalona wspólnie opłata marketingowa.

Zapraszamy do współpracy!
 

King Rooster
96 - 300 Żyrardów 
ul. Nowy Świat 18a

Telefon tylko i wyłącznie do spraw związanych z Franczyzą.
mob: +48 501 101 009
www.kingrooster.pl
www.facebook.com/KingRoosterPolska/
Indywidualne spotkania informacyjne odbywają się w Warszawie. 

 


Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszone są o wypełnienie i wysłanie formularza kontaktu.



Wybierz restaurację